Vypili ste príliš veľa alkoholu a skončili ste "na mol"? Poradíme vám ako vytriezvieť!

Káva, cvičenie, ľadová voda či facka?

Ničitelia mýtov v dnešnej epizóde testujú 4 metódy ako vytriezvieť, čo najrýchlejšie. Tu sú:
1. Čierna káva
Čierna káva vás podľa testov Ničiteľov mýtov preberie a pomôže vám schopiť sa. Žiaľ, v konečnom dôsledku nefunguje. Testy potvrdili, že táto metóda účinná nie je. Okrem iného, odborníci neodporúčajú kofeín po „opici“. Kofeín dehydruje a to je to posledné, čo vaše telo v takomto stave potrebuje. Takže ak nechcete, aby sa vám žalúdok otočil naruby, kávu radšej nepite.
2. Fyzické cvičenie
Adam bude musieť behať na páse 6 minút rýchlosťou 6,5km za hodinu. V krvi má obsah alkoholu 0,9 promile. Je dobré dodať, že bežiaci pás je v podnapitom stave naozaj nebezpečný. „Byť opitý ako delo má dve výhody: Necítite bolesť až do nasledujúceho rána a váš úsudok je natoľko oslabený, až sa na vás vráti,“ hodnotia Ničitelia mýtov. Keď neberieme do úvahy Adamov úraz, po cvičení sa jeho fyzický stav výrazne zlepšil. Takže môžeme povedať, že cvičenie podľa Adama a Jaimiho určite po „opici“ pomôže.
3. Ponorenie tváre do ľadovej vody
Šoková terapia by vám podľa mýtov mala pomôcť vytriezvieť. Človek by očakával, že keď vaša časť tela skončí vo vode s ľadom, zažijete šok. Na prekvapenie to bola pre Jaimiho  príjemná skúsenosť a šok sa nekonal. Alkohol pravdepodobne skresľuje úsudky. A výsledok?  Ľadová voda nefunguje.
4. Poriadna facka
Pomôže facka vytriezvieť? Vyzerá to tak, že poriadna facka vám pomôže zabudnúť na všetko, čo sa okolo vás deje. A nie len to. Výsledky ukázali, že je to jedna z účinných metód.

Pozrite si teraz celú epizódu seriálu Ničitelia mýtov v archíve zadarmo – KLIKNITE SEM

Používaním stránok prevádzkovaných TV JOJ súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.